2.1/10
Hotel Iberostar Laguna Azul, Punta Hicacos

Aurelia, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Privitor la sejurul avut la IBEROStaR LaGUNa aZUL din perioada 4 – 9 Mai 2024 (sase nopti), este necesar sa va aducem spre informare urmatoarele aspecte, care vor fi expuse mai jos, neplacute pentru toti cei prezenti. Vacanta noastra a inceput increzator, cu astepari foarte ridicate, avand in vedere faptul ca este un lant hotelier la nivel mondial (Europa, africa, america), cu recenzii extraordinare si cu un renume pe masura. Din pacate, lucrurile nu au stat deloc asa. Impresia ca exista ceva ce nu este in regula a aparut inca de la intrarea in lobby-ul hotelului. Obisnuiti fiind, de la vizitele anterioare la celelalte hoteluri ale lantului hotelier, cu bauturile reci si gustarile de bun venit, muzica ambientala, personalul amabil care sa-ti faca o primire calduroasa, acestea au lipsit cu desavarsire de cum am sosit. Ne-au fost predate cartelele de acces de la camerele pe care le aveam si ni s-a comunicat sa ne indreptam catre lifturi. Camerele se aflau la nivelul al cincilea, iar lifturile, atat de pe o parte cat si de pe cealalta a cladirii in care eram, nu functionau probabil de ani buni. Nu a existat niciun angajat binevoitor care sa vina sa ne ajute sa ducem bagajele in camera (nici macar cu tips), tipsul era doar pentru indicatii si informatii. Camerele erau mari, cu paturi mari, dar cu asternuturile vizibil folosite si imbacsite, mirosind puternic a mucegai, gandaci pretutindeni in camere, frigiderele din camere erau goale, canapelele si scaunele la fel de imbacsite si imposibil de utilizat. Baile erau fara niciun produs de igiena, prosoape murdare si folosite, fire de par pretutindeni, cazi infundate, zoaie scurse pe toata faianta, cazile si chiuvetele pe care urmau sa le folosim. Restaurantul deplorabil. Incepand de la mancarea mai mult inexistenta si pana la vesela slinoasa si imposibil de folosit. Pestele servit, pe langa faptul ca era extrem de mic si putin, era nespalat si necuratat. Fructele nu erau coapte si erau servite pe platouri sloioase. Mesele erau murdare si nu se curatau nici dupa cei ce serveau masa inainte. Lipsa tacamurilor era o mare problema. ajunsesem sa folosim o lingura toti aflati la masa. Gandacii colcaiau, erau atat pe mancare cat si pe hainele turistilor. am facut un upgrade cu speranta ca vom gasi servicii de calitate daca vom plati suplimentar 14 EUR de persoana pentru sejurul nostru. Lucrurile au stat la fel, nimic schimbat. am constatat ca acel tarif era doar pentru a ne servi mancarea un chelner la masa. Ni s-a comunicat ca acest pachet include si un cadou de bun-venit, pe care l-am solicitat vazand ca nu ne este adus, iar dupa mai multe insistente ne-au fost servite in camera pe o farfurie cateva felii de mezeluri de o calitate indoielnica. Barul din interiorul hotelului servea bauturile in pahare de carton, chiar daca insistam de fiecare data sa ne fie servite in cesti si pahare, stand sa le bem in interior. Personalul extrem de nepoliticos si fara chef de munca. Restaurantele a la carte, chiar daca existau in numar de patru sau cinci, lipseau cu desavarsire, iar posibilitatea de a face o rezervare la ele era inexistenta. Dupa mai multe diligente si reclamatii la receptia hotelului, am gasit in ultima zi o programare la restaurantul japonez, care nu a fost nici pe departe ce ne-am imaginat sau ce cunosteam deja. Barul 24 ore nu functiona 24 ore, iar bautura si mancarea nu se mai servea de la ora 16:00, nu mai existau. Bauturile nu erau nici macar reci de cele mai multe ori sau sarace ca si oferta. Beach bar-ul avea aceeasi situatie, bauturi putine si de cele mai multe ori calde. Singurele lucruri bucuratoare au fost plaja si apa de care am profitat din plin.

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 7, Servicii: 1, Personal: 2, Mancare: 1, Pret: 2